MOSAFER

MOSAFER

بی مخاطب است همه چیز
حتی من

دلم برا نوشتن اینجا تنگ شده

وقتایی که سن و سال قد نمیداد برا اینکه بفهمم تو دنیا جز فکر کردن به تو مگه چیز دیگه ایم هست

گذشت و میگذره

ما رفتیم تو عاشق یکی دیگ شدی و اون رفت تو باز عاشق شدی و از عشق نوشتی 

من بیکار و بی عار هم هر روز میخوندم تجربه هاتو

چقد بیکار بودم و هستم که باز اینجا حرف تو رو میزنم

زندگی همینه همه رو به آلزایمر میندازه من تو رو فراموش کردم به راحتی 

واین درست 4 امین سالیه که فراموشت کردم

خوشحالم بابت اینکه هنوز نفس میکشی

گفته بودی بی تو نفس برا من حبس میشه 

یه دیقه هم نگذشت

البت بازم مهم نیستا اینا همش چرته چون من عاشق نشدم ...

میدونم گنگه همش همه ی این متن همه این کلمات حتی خود من 

راستش زندگی همینه 

دوباره برم گردون به این خراب شده ...

  • علی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.