MOSAFER

MOSAFER

بی مخاطب است همه چیز
حتی من

در به در شده ام 

خسته و سخت ملول

طوری که حتی نای این نیست که هوا حنجره را به کلامی بیازارد 

ولی چشمانم که بسته میشود

روحم رو به سویت میدود 

انگار کاری جز این ندارد 

جلویش را نمیگیرم یعنی نمیتوانم ، چیزی مرا به خودش میکشد 

درست مثل سیاه چاله

درست مثل سیاهی چشمانت

رهایم کن 

من اشرف مخلوقاتم

خدا مرا برای تو خلق کرده است

عه !

میبینی می آیم از خودم دفاع کنم دستانم هم نمیگذارند

نه پس میکشی نه پس میزنی

بهت گفته بودم از برزخ بدم می آید

ولی تو بی رحم تر از آنی که رحم کنی

  • علی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.